UPDATE

hallåhallå!! har haft fyra dagars ledighet och inte bloggat på ett bra tag nu. i onsdags så följde lina med mig hem efter skolan så satte vi upp studsmattan och hoppade lite! hon sov över till torsdagen och då gjorde vi inte speciellt mycket när det var så pissigt väder, kollade på film och så. i fredags tog jag lina bak på moppen och körde ut till österforse till amelia(längsta jag någonsin kört woop!!!!), var där och grillade med några tjejer, spelade spel och kollade på lets dance och nån film! var på middag i lördags också och firade farfar som fyllt 75 och efter det åkte jag ner till lino och kollade på dirty dancing!
 
idag har jag varit på marknaden med lina, köpte bara sånt man kan äta som vanligt! har varit på gymmet också och gjort ett gäng misslyckade pannkakor till middag åt mig själv när resten av familjen lämnat mig hemma, och sen bjöd jag på fruktsallad när dom kom hem igen (sådär snäll som man kan vara ibland).
ska alldeles strax gå och lägga mig också, pussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!