TISDAG 21 MAJ

bloggar inte särskilt ofta längre, men så får det vara! i fredags var vi några tjejer hemma hos mig och firade amelia som fyllde år förra veckan, bakade tårta, hoppade studsmatta, åt/lagade thaimat och såå, mysigtmysigt! i lördags kollade jag på eurovision med lina som lyckades somna tre gånger(!!) nästan skamligt...... men rätt låt vann iaf! vi har även solat massa i helgen och jag brände sönder mig totalt, tyckte jag var duktig och smörjde in mig och allt men, tydligen var det inte tillräckligt. knappt så det har lagt sig än ju. 
 
igår var jag spa uppe på hallsta med mormor,morfar, mamma och moster med kusinerna mina eftersom dom varit här uppe i helgen. sen idag har vi annars bara haft nationella i matte. första två delarna gick sjukt dåligt för mig, tror nästan det är det sämsta jag gjort på något prov nångång haha, men sista delen gick iaf bättre. har annars varit på gymmet en sväng och nyss pluggat en snabbis. tänkte nu måla naglarna och sen klippa lite shorts av byxorna jag köpte i övik. pusshejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!