PLUGGKVÄLL YEi

började dagen nere på hullsta idag, rep inför kulturcafét. dagen har väl rullat på som vanligt efter det, pissigt väder och nästan spöregn när jag cyklade hem. 
 
har inte mycket att säga egentligen, men tror jag fått mig min första sträckning. eller insåg det igår, och om det är en sträckning har jag ju gått med den ett tag utan att fatta att det är en sträckning. JAJA, ska nu plugga eftersom det kanske är lite mycket nu igen. nationella i engelska imorgon, både hör och läsförståelse, naturprov på torsdag och matte nationella på tisdag(?). tror jag iaf, har inte sån bra koll direkt hehe, men hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!