IPHONE 4S

har inte gjort mycket alls sen jag kom hem från skolan idag, hade tänkt ta mig ut och springa men så blev det ju inte. var och hämtade ut min nya mobil som jag beställt tidigare istället, så jag har suttit och pillrat på den hela kvällen haha. är ju ingen 5a men är hur nöjd som helst, speciellt när man både är snål och fattig och går från gamle stenen jag hade! 
 
har ingen koll alls på dagarna längre, men imorgon är det iaf torsdag och jag har sovmorgon till ett. härligthärligt, men ska väl fika och sova snart så. hörs hej! 

Kommentarer
gabriella skrev 2013-05-23 @ 10:56:23

äntligen har du skaffat en!! haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!