FIN-VÄDER

igår så var det ju sista engelska nationella, och har verkligen ingen kommentar på det hahah! men var sen till övik och spände tandställingen, passade även på att köpa lite kläder! bland annat 2par jeans som jag ska kapa till shorts, var tydligen antingen för kräsen eller för fattig för alla andra haha! 
 
körde zumba idag på dansen, så roligt haha! har ju även värsta håltimmen idag så efter lunchen cyklade jag och lina hem till mig och åt det sista av kladdkakan som var kvar från förra veckan och hoppade lite studsmatta. låg ute och solade när jag kom hem från skolan också och har även varit på dans ikväll! ligger nu och kollar på eurovision och ska strax gå och lägga mig när det är slut. hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!