TILLBAKA TILL SKOLAN

snabb lite update när jag varit frånvarande någon dag här som vanligt då.. rätt låt vann i mello även fast anton som jag tyckt varit bäst förtjänade att komma på bättre placering, jag röstade ju ändå två gånger på robin och en på anton, hehehe..
i söndags sov jag länge, åkte upp till mormor och morfar en snabbis, gymmade och sen bastade jag och linda! 
 
idag var det tillbaka till skolan igen, storasyster har åkt hem och ikväll har jag dans igen också! upptäckte nyss att de flesta bilderna från både lovet och helgen har fortfarande linda, men kan väl visa dom senare när jag fått dom också haha. men pusshejs!
 

Kommentarer
sanna westin skrev 2013-03-11 @ 19:23:42

hahah asså shhiiiit vad ni är lika!
Svar: hahah nejguud inte alls:o men tacktack haha(a)
sara nilsson


URL: http://aaxelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!