TILLBAKA IGEN

hejhallå! blev en liten bloggpaus här i några dagar. men som sagt åkte jag ju till storasyster i sundsvall i fredags, hem på söndagen, bilskolan på måndagen, tillbaka till sundsvall direkt efter och hem idag igen! har hunnit med shopping, gym, och hjälpt lindis att flytta lite grann! var med mattias i söndagskväll också när jag kom hem.
 
tänkte nu lägga mig och ta med lugnt bara, kolla på the lying game som jag har börjat kika på(ett avsnitt än sålänge, men det räknas haha). har även lite plugg som jag tänkte försöka mig på imorgon också. men vi hörs väl, pusshej! 
tshirt- cubus, 149:-
solglasögon- glitter, 79:-
örhängen- glitter, 49:-
halsring- ur&penn, 20:-
3par trosor- ginatricot, 149:-
lite doftljus- ikeaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!