SPORTLOV

äntligen lov nu!! brandlarmet hade gått imorse och slutade precis när jag kom till skolan, och typ mitt i historian gick det igen haha! men åt lunch på skolan och så innan jag gick vidare till gymmet. 
 
har varit hemma ett tag och duschat och förhoppningsvis packat det mesta. tänkte bara ta det lite lugnt nu tills bussen går. får se hur mycket vi hörs i helgen, men det lär ju visa sig. pusshej!
vet inte riktigt hur roliga alla dessa gymbilder egentligen är haha, men har man inget bättre kanske de duger ändå.

Kommentarer
Prä Jansomboon. skrev 2013-03-02 @ 18:40:55

sv: såg ett avsnitt av PLL imorse, verkade vara sååå bra! Tror faktiskt jag ska börja och se det, The lying game låter väldigt bra också! :D

URL: http://npjj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!