SÖNDAGSGYM

blev skjutsad till gymmet efter maten, tror jag var helt själv där innan jag gick hehe. har sen dess packat upp alla väskor och nu duschat, tog sin lilla tid. 
 
annars så har jag även bestämt mig för att den här kommande veckan ska jag försöka stretcha sammanlagt 2h, då utanför skolan och kvällskurserna. får se om det ens ger något resultat men mitt första mål är ju att åtminstone bli näst stelast istället för världens stelaste person som jag är just nu, spännande att se om det ens är möjligt med den här kroppen... men man måste ju börja någonstans!
 
hur som helst så ska jag väl gå upp och fika alldeles strax och sen kanske lägga mig och kika på the lying game. godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!