dagens bästa måltid

bästa måltiden på dagen är fan kvällsfika! vissa äter ju inte ens det men det skulle jag aldrig klara av, hatar att bli hungrig när man precis ska somna eller ännu värre, vakna av att man är hungrig! älskar fika och skulle oftast välja mackor före riktigt mat om jag fick bestämma hehe, och sen är kvällsfika egentligen ända "fikat" jag verkligen tar mig tiden att äta och typ göra smoothie och grejer. har blivit bättre på frukost men då har man ju så lite tid och så är jag morgontrött och lat. 
 
hur som helst, har varit på dans ikväll och nästan pluggat lite. har "bokprat" imorgon med några frågor vi fått typ, har egentligen bara läst igenom dom men har ju tid på mig imorgon också;) ska gå och lägga mig alldeles strax iaf, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!