hallå bloggen!

hallåhallå! var väl inte igår jag bloggade sist direkt, men har inte pallat, haft tid, kunnat och ni vet alla dom där vanliga anledningarna. men sen sommarlovet drog igång har jag haft en underbar vecka i turkiet, hälsat på lina i övik några dagar, spännt tandställningen för sista gången(!!!) och varit på risön med tjejerna. kan ju inte klaga på sommarlovet än så länge! och imorgon så åker jag till gatufesten, känns ju inte helt fel det heller!
 
bortsett från 6km med vovven så har jag bara tagit det lugnt idag, försökt packa och sådär. men vi hörs väl framöver kanske, pusshej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!