TILLBAKA IGEN

blev tydligen en liten bloggpaus här några dagar, men har verkligen inte haft någon tid alls! mattias kom hit i torsdags så var jag med han hela kvällen, sen efter skolan i fredags så stressade jag och sanna iväg till sandö! var där hela kvällen och hade huur kul som helst, sen runt två så hämtade linda mig för att åka hem till sollecity igen. 
 
idag åkte jag och linda vid tre bort till pappa för att börja laga mat och grejer. farmor&farfars julklapp från oss så, gottgott om jag får säga det själv! matlagandet fortsätter ju imorgon då mormor&morfar ska få deras också. 
har bara tagit det lugnt sen ikväll, är så sjukt trött och har typ träningsvärk och ont i hela kroppen haha. både från dansen på skolan i fredags då och sen dansade jag väl och höll igång halva natten också haha. 
långt inlägg nu också, men pusshej♥
enda bilderna jag tog igårkväll! och det ser typ ut som att alva är en halvmeter längre än mig haha

Kommentarer
Klaudia skrev 2013-01-28 @ 19:53:45

Har frågestund. Kika gärna in!
Fin blogg btw :)
Svar: ska jag göra!:)och tacktack^^
sara nilsson


URL: http://klaudiant.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!