SOVKVÄLL KANSKE

gjorde typ ingenting alls på skolan idag, hade första danslektionen för iår imorse som jag faktiskt var med på också. hade sen det vanliga 3h hålet där vi höll på med lite allt och ingenting innan vi hade idrottsteori... utan lärare så flyttade upp sista lektionen en timme där vi ändå bara såg på film!
 
gick på stan en sväng efter skolan sen med prä, lina och amelia. somnade typ så fort jag kom hem, och efter middagen skulle vi åka upp och fira min bonusbrorsson som fyller 2 idag!  jag blev istället lämnad hemma så jag kunde få sova mig helt frisk eller nåt. vaknade för ungefär en timme sen och tänkte nu bara chilla lite innan jag ska gå och lägga mig igen. pusshej♥
 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!