SJUKLING (?)

var ju skola idag då, började nere på hullsta och fick sluta efter 20min, så ovärt! har kännts segt nästan hela dan just för att jag varit så trött, men har ju gått ändå iaf! gick sen bort på gymmet och körde med sanna, elvira och gabbi.
 
sitter just nu i sängen och surar, har svullna halsmandlar, är förkyld och har feber. tydligen. enligt papi&lill, så får inte träna nu heller på ett tag, gahhh!
har inte ens kollat febern ju. nog för att jag inte känner mig så jävla kry, men fortfarande. är ju sämsta timingen att bli sjuk på också, finns ju inte ens någon bra timing!!!
vägrar att bli sjuk så ska fortsätta sura, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!