PEPP-MAIL

har faktiskt kommit lite längre på engelska talet nu, är dock inte klar men en bit på vägen iaf?hehe 
fick världens sötaste bild skickad tillsammans med ett litet pepp-mail från mami&syster efter förra klagoinlägget, visar här nere tillsammans med bilden exakt hur jag reagerade!
 
är iaf på lite bättre humör nu så ska fika och sen gå och lägga mig! pussgodnatt♥
(litet intern-skämt mellan mig och lindis kanske också men kul ändå hihi)
(och som lindis blogg-taggar brukar säga, sminkrande vinkel där lindis (fast saris den här gången då eftersom det är jag som ser ful och muppig ut hehe(inte för att linda brukar göra det)))
(titta linda, jag gör lika många parenteser som dig)
(heehheeh)
(heh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!