LESS PÅ PLUGG NUU

blir galen på träningsdagboken!! funderar nästan på att lämna den tills imorgon då jag har sällskap att göra den, eller så "glömmer" jag den och lämnar in den nästa vecka....heheh
 
har annars planerat in en sundsvallsresa till lindis i helgen, känns nästan lite spontant men kul!! åker dit på fredag och sen ska vi gymma, shoppa, chilla och kolla på melodifestivalen som börjar!!
 
hur som helst måste jag sätta igång med plugget nu, vill egentligen bara fika och sen sova. men icke. jaja, får se när vi hinner höras nästa gång också för mattiaws kommer hit efter skolan imorgon och sen åker jag ju på fredag hih:D men pusshejs!
två gamm-ego bilder från när vi höll på med julshowen i brist på annat, skulle inte göra mig så speciellt mycket att slippa plugget och bara få dansa massa hela dagarna istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!