DAAANS

är så glad bara för att jag äntligen fått dansa, ordentligt!! idag var ju första gången sen innan jullovet jag var med på en hel lektion och var helt frisk! har ju längtat så sjukt. har dans imorgon igen då, känns skönt att jag äntligen får komma igång igen. 
 
sitter just nu uppe vid tvn och ska fika, hade tänkt skriva massa på engelska talet men har varit så duktig och skjutit på det som jag alltid gör. tror jag ska börja lite smått nu iaf, sen tänker jag gå och lägga mig. 
pusshej iaf♥

Kommentarer
Hanna skrev 2013-01-18 @ 14:30:34

fin blogg!
allt bra idag? :)

URL: http://hannaisberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!