AAAARG

blir så aarg. får nu inte vara med på dansen imorgon. har fan längtat hela lovet efter att få dansa och sen ba, nej sara nu ska du vara sjuk. GAHHHHH:@@@@ 
nog för att jag var med på dansen idag, men vart tydligen värre igen bara därför. och ska jag vara ärlig hade jag ju hellre varit med på den imorgon istället för idag. men icke, nu måste jag vila och ta det lugnt, får inte ens träna överhuvudtaget! om det då inte gäller en promenad ute, för ni vet frisk luft är ju liksom lösningen på all världens problem... eller?
 
vet ju själv att det kanske är bäst att jag vilar, men det är ju fan inte kul. men tänker vila ordentligt då och sen köra på riktigt på måndag när jag ändå har 3 danspass sammanlagt!!ihhiihhi
haha, ja. godnatt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!