TISDAG&ONSDAG

igår efter skolan gick ju jag, lina, amelia och prä ner på diana och käkade. lyckades äta en hel pizza själv för första gången någonsin!!(tog före och efter bilder hahah). gick sen hem till lina där vi kikade på step up revolution och black swan med lite morötter, gurka och dipp! 
 
idag vid halv två for jag till övik och spännde tandställningen, var hemma sen i kanske 5min för att byta om innan jag skyndade iväg till dansen. har annars försökt göra lite plugg som jag håller på att drunkna fullständnigt i, har fyra timmars hål imorgon och ska även stanna efter skolan ett tag också och göra bort lite med lina. + en extra träning i dansen då också för att allt ska sitta på söndag då vi dansar på paralympics. 
mycket text nu, och får se när vi hörs igen eftersom jag har det jag gör så att säga. pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!