LÖRDAG 9 FEBRUARI

vaknat till och från imorse men klev inte upp förrän klockan ett. drömde så jäkla mycket konstigt inatt också, eller ja, är sällan jag drömmer något normalt om jag säger så men. t.ex. var först i polen igen och fick massa presenter jag skulle byta glödlampor på(typ en julmust och lite lådor), var hemma sen så var det massa läskiga missbrukare eller nåt som ville in i vårat hus, gjorde pistoler med fingrarna för att skrämmas och en hoppade ut genom fönstret med huvet före och så blev det typ värsta sjuka bråket mellan oss och dom och herregud. var asmkt och läskigt också haha!(började grina i drömmen hehe)
 
ska iaf hjälpa till och laga mat sen, skulle försöka oss på något indiskt inga-lill hittat. sen ikväll åker jag till mattias och kollar på melodifestivalen, och imorgon ska vi åka skojter! har aldrig åkt skoter förut så känns ju sådär, men ska bli kul!
hörs väl iaf, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!