LÅNG MÅNDAG

 
kom hem vid halv nio idag ungefär. stannade efter skolan och pluggade med lina, och när det sen var ungefär en timme kvar tills dansen började var det ju som ingen mening att gå hem. lekte lite lekar på dansen också såhär innan lovet, hahah så kul! jäkla konditionsträning också ju!
 
har sen jag kommit hem stretchat, duschat och nyss ätit middag. vart såhär löjligt glad när jag kom hem också, inte för att det är något ovanligt alls men ändå, lite roligt kanske.
ska göra lite sista plugg nu inför imorgon innan jag går och lägger mig, men vi hörs puss♥
två från helgen med alla dansare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!