HEMMA I SOLLEFTEÅ

så är nu hemma i sollefteå igen, kom hem vid sex-sju nångång och har sen dess bara ätit middag och pluggat. helgen har känts jättekort men har haft det jätte mys så är väl kanske okej ändå. 
 
imorse var vi iväg tidigt på lindas gym, dom hade sån här provvecka så var ju bra timing för mig. men det var kul, fick lära lindis lite övningar vi brukar göra på dansen och så! gick sen hem och fixade lite innan vi gick en sväng på stan tills min buss kom. 
 
har fortfarande hur mycket plugg som helst som jag skjutit upp, har en enorm jävla historia uppgift jag måste bli klar med tills imorgon för att inte få F, och sen en processanalys tills på tisdag också. wiho. 
hörs hej iaf!
liten bildbomb här av lindas bilder och grejer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!