HALKA OCH GYM

det var stört halt ute idag, och sen massa slask på det också! inte för att jag ska klaga när det äntligen börjar bli varmare, men kan ju inte påstå att ta conversen var det bästa val jag gjort direkt. lyckades ju ändå med en vurpa påväg till skolan imorse hahah!! och undertiden jag inte låg på backen tassade jag såhär jäkligt snyggt och försiktigt som man gör när det är lite för halt hehe. 
 
gick(tassade) iaf till gymmet efter skolan också. har nyss ätit middag och ska väl göra lite plugg nu as usual, men för en gångs skull vara ute i tid kanske. 
hörs väl, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!