PÅSKHELGEN

har inte blivit alldeles för mycket uppdatering nu över helgen måste jag säga, men har hunnit med mycket annat. tre påskmiddagar, tre avsnitt av vampire diaries, en springtur med lindis, mami och sid på närmre 7km, badat och bastat här hemma, kollat på chess och sen har jag och storasyster bakat en enorm chokladkaka/tårta.
 
pappa och inga-lill kom även hem från gran canaria i helgen, hur orättvist som helst men fick 4små ralph lauren parfymer i present så har ju iaf nånting annat än turkiet om 73dagar att trösta mig med. ikväll har linda åkt hem till sundsvall igen och jag har varit hos maja med alva och käkat fruktsallad och grejer! ska nu gå och lägga mig så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!